vrijdag 7 november 2014

Review: mijn lievelings oogschaduwpallet+mijn make-up look


Vandaag heb ik eens een make-up review voor jullie. Ik was al een tijdje van plan om dit te doen, maar hield mezelf steeds tegen doordat ik bang was dat de foto's niet goed zouden lukken. Nou zijn de foto's inderdaad niet allemaal even goed gelukt, maar ik hoop dat jullie toch een goede indruk kunnen krijgen van het product namelijk het 010 All Nude Absolute Nude Eyeschadow Palette van Catrice.

Er zat overigens nog een beetje rode lippenstift op mijn lippen, wat er echt niet af wou, dus kijk er niet raar van op als mijn lippen op sommige plaatsen nog een beetje rood zijn.


Het pallet bevat zes kleuren. Van links naar rechts: een highliter met een gelige ondertoon, een oud roze kleur en dan nog vier bruine kleuren die van licht naar donker gaan.

Zelf vind ik alleen de vierde kleur van rechts wat minder. Op de een of andere manier is deze heel vaal. Alle kleuren hebben trouwens een lichte shimmer.


De kleuren  geswatcht op mijn arm zoals je kan zien wou dit niet zo goed, waaruit je kan concluderen dat de kleuren niet heel goed gepichmenteerd zijn. Dat is eigenlijk wat ik juist wat fijner aan dit pallet vind, omdat dit de mogelijkheid geeft om een natuurlijke look te maken. 

Het komt natuurlijk ook  doordat mijn huid wat bruiner is.


Mijn gezicht voordat ik begon.


Hier heb ik mijn foundation opgedaan. Ik heb de lastin finish foundation in de kleur 303 true nude van Rimmel gebruikt. Deze heb ik ook als concealer en oogschaduwbasis gebruikt.


Als eerst heb ik de oud roze kleur (tweede van links) als basis gebruikt. Deze valt niet erg op, maar geeft wel een fijne shimmer.


Close-up.


Daarna ben ik op gaan bouwen. Hier heb ik de derde kleur van rechts wat meer in mijn arcadeboog gebruikt.


Daar heb ik de tweede kleur van rechts overheen gedaan.


En als laatst heb ik alleen in de arcadeboog een klein beetje van de donkerste dus meest rechtse kleur gedaan.


Nu heb ik mijn wenkbrauwen met de tweede kleur van rechts opgevuld. Op de een of andere manier ziet dit kleurtje er dan niet shimmery uit en op mijn wangen heb ik als blush de tweede kleur van links gedaan en als highlite de eerste kleur van links.


Nog wat mascara (the colossal volum express mascara van Maybeline, met de glame'eyes waterproof mascara van Rimmel eroverheen) en mijn favoriete lipstick (de NYC cityproof twistable intense lip color in de kleur 020 Riverside Rose) erbij en we zijn klaar.


Dit pallet vind ik vooral erg geschikt om mee te reizen, omdat je hem als blush, oogschaduw en wenkbrauwpoeder kan gebruiken, maar gewoon voor een natuurlijke schaduw gebruik ik hem ook heel vaak.

Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten