maandag 17 november 2014

Review: Cityproof Twistable Intense Lip Color, NYC


Een keer lipsticks. Deze wou ik jullie al een tijdje laten zien en toen ze laatst in de aanbieding waren en ik er weer twee mee naar huis nam, moest ik ze natuurlijk reviewen. Ik heb drie kleuren voor jullie waarvan een lichte berry kleur, een donkere paars/roze kleur en een knal roze kleur. De roze kleur heb ik al eens gebruikt, dus sorry dat deze er wat minder uit ziet. Deze kleur komt hierboven overigens wat meer rood over, maar ik kan je verzekeren dat hij echt roze is.



De kleuren van dichtbij. De lipsticks hebben een fijne punt waardoor aanbrengen makkelijk gaat. Zelf vind ik de verpakking ook erg mooi, ze hebben een lichte glans, wat je in de lipsticks zelf ook terug ziet en wat natuurlijk handig is is dat je ze gewoon kan uitdraaien aan de onderkant. Zelf vind ik ze er toch net wat leuker uit zien dan de bijvoorbeeld zwarte verpakking van de meeste lipsticks, doordat de kleuren in de verpakking zijn doorgetrokken.


De kleuren die ik jullie laat zien heten (van links naar rechts): 020 Riverside Rose, 031 Gramercy Park Plum en 041 Ballroom Blush.


De swatches. Zoals je kan zien hebben de lipsticks een goede pigment en een lichte shimmer. Ze brengen erg soepel aan doordat ze een beetje boterachtig zijn, wat ik persoonlijk een pluspunt vind.


De eerste kleur: 020 Riverside Rose. Deze lipstick is, zoals jullie misschien al vaker gezien hebben, een favoriet van me. De kleur is net een tintje rozer dan mijn lippen zijn, wat een redelijk natuurlijk effect geeft, maar je lippen wel net dat beetje meer geeft. Verder vind ik de lipstick super hydraterend (wat de andere twee toch iets minder hebben). Wat wel een klein minpuntje is, is dat de kleur niet super lang blijft zitten, maar doordat hij langzaam vervaagt en toch redelijk dezelfde kleur als mijn lippen is, is dit voor mij geen probleem. Deze kleur is overigens ook prima te gebruiken als blush en heb ik daarom altijd bij me voor een make-up noodgeval.


De tweede kleur: 031 Gramercy Park Plum. Dit is een wat donkerdere paarse kleur, die op je lippen iets meer roze oogt dan in de verpakking. Het is echt een mooie kleur voor de herfst en doet me een beetje denken aan een hele donkere bessen kleur. Het aanbrengen van deze kleur gaat weer erg fijn, alleen heb ik het gevoel dat hij wat minder boterig en hydraterend is dan de vorige kleur. Ook vervaagt deze kleur best snel en trekt hij een beetje in de velletjes op je lippen, waar ik me wel aan kan storen. Wat ook een beetje jammer is is dat de dop bij mij wat te los zit, waardoor ik op moet passen dat niet mijn hele tas onder de lippenstift zit, maar dit is waarschijnlijk een foutje in de fabriek en niet bij elke lipstick het geval. De kleur heeft een lichte shimmer, waardoor hij iets minder zwaar overkomt en hij dus draagbaarder wordt. 

Ook al moet je hem wat vaker bijwerken, ik vind het wel een geweldige kleur, waar ik toch wel een beetje obsessed mee ben. Dan maar wat meer smeren, daar heb ik het wel voor over.


De laatste kleur die ik laat zien is de kleur 041 Ballroom Blush. Dit is echt een roze kleur. Gelukkig niet te knallend op je kleur, maar zeker wel opvallend. Hij is wat matter dan de andere twee kleuren, maar blijft wel een stuk langer mooi zitten dan de vorige kleur. Ook vervaagt hij heel langzaam, zonder dat hij in velletjes getrokken is, waardoor ik hem vaak aan het begin van de dag op doe en er daarna niet meer naar om hoef te kijken. Qua hydratatie en boterigheid zit deze lipstick een beetje tussen de vorige twee lipsticks in, waardoor hij precies goed is. Niet te veel van alles dus. Ook over dit kleurtje ben ik dus erg te spreken.

Al met al zien jullie dat ik erg positief ben over de lipsticks. Ze zijn allemaal vrij boterig en hydraterend wat natuurlijk altijd een pluspunt is bij een lipstick, toch vind ik het wel jammer dat ze na een paar uur vervagen maar voor de prijs van €3,99 hoef ik niet over deze producten te klagen.

De lipsticks zijn o.a. bij Kruidvat verkrijgbaar.

Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten